Şikayet ve önerileriniz bizim için çok değerli. Müşterilerimizin mağduriyet yaşamamaları için elimizden gelenin en iyisini yapıyoruz. Size daha iyi hizmet verebilmek için, şikayetleriniz varsa ve değerli önerilerinizi her zaman bizimle paylaşabilirsiniz.


Müşteri Şikayet Yönetimini nasıl yapıyoruz?

Bize doğrudan ilettiğiniz şikayetlerinizi, şikayetlerin yönetilmesi ve çözümlenmesinden sorumlu Müşteri Memnuniyeti ekibimizce büyük bir titizlik ve özenle işleme alınarak incelenir. Gelen şikayetler sunucularımıza kaydedilir. Şikayetin içeriğine göre gerekli inceleme ve kontroller yine Müşteri Memnuniyeti ekipleri tarafından yapılır. Gerek duyulması halinde diğer bölümlerden de bilgi alınarak en kısa sürede sonuçlandırılır.


Şikayetler için SSS

Ürün teslim ederken ekran koruyucu ürünler neden çıkarılıyor?

Ürünlerin fiziksel kontrollerinin yapılabilmesi ve ekran testlerinin yapılabilmesi için çıkarılması gerekiyor. Bu ürünlerle ilgili herhangi bir tazmin işlemi yapılmamaktadır.


Servis'te cihazım yenisi ile değişti “imei kaydı yapılmadı” mesajı geldi. Ne yapmalıyım?

Apple tarafından cihazların 120 gün içinde kaydı yapılmaktadır. Konuyla ilgili Apple müşteri hizmetlerinin 0(216) 282 15 11 - 12 numaralı telefonlarından destek alabilirsiniz.


Cihazımı servise verdiğimde ne kadar sürede işlem yapılıyor?

iPhone pil ve ekran değişimi işlemlerini aynı gün içinde tamamlayabiliyoruz (stoklarla sınırlıdır). Diğer işlemler için servis süremiz yoğunluğa ve işleme göre 5 - 10 iş günü arasında değişmektedir.


Servis için randevu almam gerekiyor mu?

Hayır randevu almanız gerekmiyor. Servisimize geldiğinizde sıra beklemeden işleminizi tamamlamak için https://egemek.com.tr/servis-randevusu adresinden randevunuzu oluşturabilirsiniz.


Hangi durumlarda cihazım garanti kapsamında işlem görüyor?

Garanti süresi içerisinde; sıvı teması, düşme, kırılma, darbe gibi kullanıcı/kullanım hatasından ya da pil ömründen kaynaklı sorunlar dışındaki arızalar garanti kapsamı içerisinde işlem görmektedir. Apple garanti kapsamı hakkında detaylı bilgi için: https://www.apple.com/legal/warranty/products/turkey-universal-warranty.html


Cihazımı teslim ettiğim şubeden mi teslim almam gerekiyor yoksa kargo ile gönderim yapıyor musunuz?

Kargo ile teslim alınan cihazlar aksi talep edilmedikçe onarım işlemleri tamamlandıktan sonra kargo ile müşterimize geri gönderilir. Şubemizden teslim alınan cihazlar ise aksi talep edilmedikçe aynı şubeden teslim edilir. Ancak talep edilmesi halinde müşterilerimiz işlemleri tamamlanmış cihazlarını kargo ile ya da şubelerimizden teslim alabilmektedir.


Aklınızda daha çok soru mu var? Daha önce sorulmuş ve yanıtı hazır olan sorular için SSS sayfamızı ziyaret edebilirsiniz.

Sorunuza yanıt bulamadıysanız bizimle iletişim sayfasından iletişime geçebilirsiniz.

Vereceğiniz kişisel bilgileriniz göndermiş olduğunuz konu hakkında tarafınıza bilgi verme, geri dönüş, öneri ve şikâyet süreçlerinde tarafımızca işlenecek ve uygun güvenlik önlemleri alınarak muhafaza edilecektir.