Sıkça Sorulan Sorular

 
İzmir dışından yapılan servis gönderilerinde nelere dikkat etmek gerekiyor?
 
Kargo gönderim formu doldurulmalı.
iPhone'u - iPad’i bul kapalı durumda olmalı. Yardım Bağlantısı: https://support.apple.com/kb/PH2702
Cihazın yedekleri alınmış olmalı. (Tüm ürünler sıfırlanarak test’e alındığı için cihazın içindeki tüm bilgiler silinecektir) 
 
Servise ürün teslim ederken nelere dikkat etmek gerekiyor?
 
iPhone'u - iPad’i bul kapalı durumda olmalı. Yardım Bağlantısı: https://support.apple.com/kb/PH2702
Cihazın yedekleri alınmış olmalı. (Tüm ürünler sıfırlanarak test’e alındığı için cihazın içindeki tüm bilgiler silinecektir) 
 
Servise ürün tesliminde fatura getirmem gerekiyor mu?
 
Aksesuar ürünlerinde fatura getirmeniz gerekmektedir. iPhone, iPad ve Mac’lerde seri numarasından garanti sorgulaması yapılabildiği için fatura getirmeniz gerekmemektedir. Özel durumlarda servis bölümü fatura talebinde bulunabilir.
 
Ürün teslim ederken ekran koruyucu ürünler neden çıkarılıyor? 
 
Ürünlerin fiziksel kontrollerinin yapılabilmesi ve ekran testlerinin yapılabilmesi için çıkarılması gerekiyor. Bu ürünlerle ilgili herhangi bir tazmin işlemi yapılmamaktadır.
 
Servis'te cihazım yenisi ile değişti “imei kaydı yapılmadı”  mesajı geldi. Ne yapmalıyım?
 
Apple tarafından cihazların 120 gün içinde kaydı yapılmaktadır. Konuyla ilgili Apple müşteri hizmetlerinin 0(216)282 15 11 - 12 numaralı telefonlarından destek alabilirsiniz.
 
iPhone/iPad'i bilgisayar’a nasıl yedek alabilirim?
 
Apple destek sayfasında aşağıdaki linkten bilgi alabilirsiniz.
 
https://support.apple.com/tr-tr/HT203977